(niedostępny)Dla dynamicznych i oszczędych – tuningowy modyfikator paliwa MAKSOR Dynamic fuel Reference [1x 20.000 Gaussów]

  1. Łatwy tuning silnika – superprzyspieszenie, zmniejszenie spalanie do 20%, atrakcyjna cena.

Tuningowy modyfikator paliwa

MAKSOR Dynamic fuel Reference [1 x 20.000 Gaussów]  –

  Cena – 1000 zł.(niedostępny)

Kontakt – dzwoń 504024634 , pisz – info@maksor.pl

 

 

supermocny magnetyzer MAKSOR Reference, do tuningu silnika
MAKSOR Dynamic fuel Reference [1x 20.000 Gaussów]

Zmienia, uszlachetnia paliwa za pomocą unikalnej technologi wykorzystującej impulsowe pole magnetycznego o extremalnej sile.

Zmodyfikowane paliwo (mniejsza lepkość i napięcie powierzchniowe) rozpyla się na mniejsze drobinki i dzięki temu spala się dużo wydajniej od standardowego.

Jakie efekty daje MAKSOR Dynamic fuel REFERENCE:

Montaż Maksora Dynamic fuel Reference wyraźnie poprawia osiągi BEZ ŻADNYCH PRZERÓBEK silnika, dolotu, wydechu czy elektroniki i jest absolutnie bezpieczny dla silnika. Stanowi świetną alternatywę (lub uzupełnienie) tuningu mechanicznego lub chiptuningu. Obrazowo – samochód z silnik 100 KM jeździ jak seryjny model z silnikiem ok 110 KM lub lepiej.  Poprawione osiągi to nie tylko większa radość z jazdy ale też komfort, bezpieczeństwo (np przy wyprzedzaniu) no i wyróżnienie z tłumu seryjnych:).

  • przyśpieszenie do 10% szybciej
    – elastyczność na IV/V biegu do 20% lepsza
    – najwyższa kultura pracy silnika-cicha i miękka
    – błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu
    – zmniejszenie spalania 0-20% (największe przy stałej prędkości jazdy 100-130km/h)

-zmniejszenie toksyczności spalin do 98% , zabezpieczenie silnika/turbiny/filtra cząstek stałych przed nagarem i sadzą.

Rozwiązanie z najmocniejszym modułem  – 20.000 Gaussów 2 TESLE!  (standard na rynku 500-2000 Gaussów).

 

Zalecane silnik:

– wszystkich silniki diesla o mocy 1-350KM/poj do 5l
– silniki benzynowe wysokiej klasy ( w samochodach klasy wyższej, luksusowej, sportowych) o mocy od 1 do 250KM

 

Należy oczekiwać, że po montażu konieczne będzie przejechanie kilkuset – 2000 km (w silnikach o pojemności ponad 3l – może to być 3 – 4 tyś km) do czasu osiągnięcia pełnych efektów. W większości silników pierwsze efekty widoczne są już po przejechaniu kilkudziesięciu km.

 

Dane techniczne:
-energia działająca na paliwo 1590[kJ/m3], indukcja -20.000 [G]! 
-wymiary: -średnica 45mm, długość korpusu-65mm.
-waga ok 300g

UWAGA – montaż do silników benzynowych wyłącznie w warsztacie samochodowym!

 

 

LEGENDA

Dane w nazwie produktu:

-g08, g10, st08, st10 – określają rodzaj specjalnych końcówek montażowych, dostosowanych do określonego rodzaju przewodu paliwa (materiał/średnica)

g – do przewodów gumowych, st – do plastykowych (tekalenowych)

Maksor - końcówki montażowe.

 

Wybrane opinie:

VW PASSAT 2,0 170KM

Bardzo pouczając opinia P. Piotra z Wrocławia, zapraszam do lektury

 

Witam Pana,

Pragnę podzielić się z Panem i z Pańskimi klientami, moją opinią o magnetyzerach.
Moja przygoda z tymi urządzeniami jest już paro nastoletnia, gdyż mój pierwszy magnetyzer, jaki używałem w „tracku” Polonez Maruś, był niewielkim, ale jeż przelotowy magnetyzerem. Było to w rok 1994, czyli jeszcze w zeszłym stuleciu. Ten Polonez rwał do przodu jak wyścigowy samochód, bez względu na ilość towaru, jakie wiózł. I nie spalił nigdy więcej jak 10 l/100km. Byłem pod wrażeniem. A 149, 00PLN, które wtedy zapłaciłem, zwróciły się z nawiązką. Posiadacze tych wspaniałych pojazdów pamiętają ile ich „Maruś” palił i jak szybko ’pędził’. Każdy kolejny mój samochód miał już zamontowane magnesy na układzie paliwowym.
W maju 2009 roku kupiłem Passata, kombi 2, 0 litry na ON. I jeszcze ze skrzynią automatyczną, dwusprzęgłową. To jedyna fajna rzecz w tym aucie. No oprócz kierowcy oczywiście. Silnik z charakterystyczną dziurą turbiny, która mnie do szału doprowadzała. Bo przed dziurą to ledwo się zbierał, a jak dziurę przeszedł to zaczynał ściągać paliwo z baku. Oczywiście, że nawet trochę przyspieszał. Prędkość maksymalną (217km/h) prawie że osiągał, tuż przed Opolem, jak na autostradę wjeżdżałem we Wrocławiu. Pomiar według wskazań szybkościomierza. Dodatkowy system nawigacyjny sprowadzał mnie brutalnie na ziemię i wskazywał 208km/h. Na trasie spalał ten wspaniały WV 11, 4litra/100km. A kiedyś jak jechałem do Krakowa trochę szybciej to przepuścił 14, 6 litra i nie na cała trasę, lecz średnio na 100km. To chyba trochę za dużo, jak na auto o 2, 0litrach i tylko 170KM.
Zacząłem szukać nowych magnesów, bo stare zostawiłem w poprzednim Modeno. W salonie WV zapewniano mnie, że to „tu” nie zda egzaminu i szkoda kasy. A silniki tej nowej generacji są rewelacyjne, i mieli rację, tyle, że oni jeszcze wtedy nic nie wiedzieli o magnetyzerach firmy MAKSOR. Po przeglądnięciu oferty w Internecie, krótki kontakt z panem Mariuszem Gendarzem i w trakcie spotkania w Zabrzu dałem się namówić na zamontowanie MAKSOR REFERENCE to jest to, co każdy silnik mieć powinien. Teraz przejechałem z tym CUDEM 15 000 km i jest to zupełnie inny silnik. Cicha i spokojna praca, brak dziury, Auto przyspiesza jednym ciągiem jak by miał 250KM i prędkość maksymalna poprawiła się zdecydowanie. Teraz wg szybkościomierza jedzie ponad 230km/h i nie muszę czekać aż dojadę do Opola. Samochód naprawdę ma super przyspieszenie i …. Pali o jakieś 27%!!! Mniej!!! I to wszystko dzięki MAKSOR REFERENCE. Polecam wszystkim, którzy mają za mało koni w swoich silnikach i ich auta palą za dużo.

Piotrek z Wrocka

[Pan Piotr zapomniał dodać że te 27% jest do osiągnięcia przy rozsądnym trybie jazdy – nie zawsze i wszędzie:) No i namawiam go na wypróbowanie wersji Specjal – ciekawe co wtedy napisze:) MG ]

 

z allegro:

Komentarz wystawił: deepsorrow

Rodzaj komentarza: Pozytywny

Treść komentarza:
W tym momencie pokazuje środkowy palec wszystkim, tak zwanym „znawcom” motoryzacji, którzy krytykują MAKSORA na forach internetowych. Jestem zachwycony. Brawo!

 

BMW 530D 226KM

Witam serdecznie.
Przesyłam zdjęcia komory silnika po zamontowaniu.
Jest przejechane dobre 1000 km.
Wrażenia:
napęd w moim samochodzie juz został zmodyfikowany chip tuningiem co zwiększyło jego moment obrotowy a co za tym idzie też KM. Przed montażem zrobiłem próbę na IV biegu od 80 – 120 i wyszedł czas 7 s. Po przejechaniu 1000 km próba wykazała 5,3 s – myślę że jest świetny wynik.
Moje osobiste odczucia – jest bardziej dynamiczny na biegu IV i V od zakresu 2 tys obr.
Inwestycja udana i godna polecenia innym, którzy oczekują lepszej dynamiki i elastyczności silnika na tych biegach.
Spalanie jest pojęciem względnym uzależnionym od techniki jazdy – nie określę różnicy – lepsze osiągi, dynamiczniejsza jazda = większe zużycie paliwa ALE WARTO !!!!!
Podsumowując:
Jestem zadowolony z zakupu z pełna satysfakcją – choć na początku nie dowierzałem.
Pozdrawiam
Marek
BMW 530 d ( 226 KM )

WIĘCEJ OPINII UŻYTKOWNIKÓW -> dział „opinie” u góry strony.

Masz pytania? Pisz teraz.

 

Otwórz czat
Masz pytania?
Dzień dobry.
Masz pytania? Napisz proszę.
Odpowiemy w ciągu 3 godzin.