HARDCOROWY I PROSTY TUNING SILNIKA – MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [3xe1600]

SUPERPALIWO – HARDCOROWY i PROSTY TUNING SILNIKA, HARDCOROWE PRZYSPIESZENIE, DLA  NAJWIĘKSZYCH INDYWIDUALISTÓW.

NAJCZYSTSZA PRZYJEMNOŚĆ JAZDY.

 Modyfikator paliwa –  MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [e 3×1600]

Dostępna nowa wersja MAKSOR ULTRA!

MAKSOR Dynamic fuel ULTRA - tuning silnika przez superpaliwo.

 

Kontakt – 504024634   info@maksor.pl

Jeśli nigdy nie doświadczyłeś osiągów silnika zasilanego superpaliwem to…. sporo odkryć przed Tobą.

Przyspieszenie/elastyczność jak po wymianie silnika na większy/mocniejszy – entuzjastyczne opinie użytkowników nie są przesadzone. Najwyższej klasy kultura pracy silnika, błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu, superelastyczność. To jeden z niewielu produktów który robi rewolucję w życiu kierowcy.

– MAKSOR Dynamic fuel ULTRA , 3x moduł e1600 [czyli paliwo przepływa po kolei przez 3 moduły po 20.000 Gaussów!], cena 2600 zł, możliwość oddania Speciala lub Referenc-a w rozliczeniu. Obudowa o średnicy 40 mm, kolor – carbon 3M. Silniki diesla do 400 KM, benzynowe do 350 KM.

To nie jest standardowa oferta – proszę potraktować to jako informację o MOŻLIWOŚCI wyprodukowania takiego urządzenia i WYPRÓBOWANIA efektów.

ATRAKCYJNE UPUSTY W ZAMIAN ZA OPINIE – zapytaj o szczegóły!

PRODUKCJA WYŁACZNIE POD ZAMÓWIENIE _ NIE JEST DOSTĘPNY NA MAGAZYNIE.

Możliwa produkcja z dowolnymi końcówkami, do wszystkich stosowanych przewodów paliwa – g08, st08, st10, g10.
UWAGA – teraz w cenie zestaw przejściówek umożliwiający montaż do każdego silnika (jak przy Dynamic Box)

Zalecane silnik:
– wszystkich silniki diesla o mocy 1- 400 KM/poj do 5l
– silniki benzynowe wysokiej klasy ( w samochodach klasy wyższej,luksusowej,sportowych) o mocy do 350 KM.

  GWARANCJA NA EFEKTY lub zwrot ceny zakupu. O zakupie (jego sensowności) decydujesz na podstawie FAKTÓW – pomiarów/odczuć/obserwacji itp. Różnica w pracy silnika, osiągach, reakcji na wciśnięcie gazu jest – ZDU-MIE-WA-JĄ-CA.
Możliwość wypożyczenia egzemplarzy testowych na specjalnych warunkach.

Dane techniczne:
– energia działająca na paliwo 3 x_1590[kJ/m3],indukcja – 3 x 20.000 [G] czyli 3 x 2 TESLE!!!
– wymiary: -średnica 40mm, długość korpusu- ok 120 mm.
– waga – ciężki, musi być porządnie zamontowany mechanicznie.
PIERWSZE OPINIE:

SMART FOR TWO 453 z MAKSOR ULTRA, benzyna 0,9 Turbo – 10% szybciej! opinia – “damian.o”.      23.10.2017

“(…)Wrażenia z jazdy tym smartem ogólnie są fajne, aż trudno mi powiedzieć, co dokładnie jest zasługą maksora. W silniku turbo jego działanie jest mniej wyczuwalne niż w wersjach wolnossących. Z tego co zaobserwowałem to minimalnie spadło spalanie przy standardowej jeździe o około 0,2-0,4l/100km średnio. Pomiar przyspieszenia od 0-100 km/h fabrycznie to 11,7 s mi po kilku próbach udało się osiągnąć 10,5 s średnio. Więc jest lepiej. Faktycznie szybciej wkręca się na obroty, szczególnie w wyższych prędkościach obrotowych silnika, ale do końca nie jestem tego w stanie ocenić, gdyż auto ma założony tzw kaganiec na prędkość max 155km/h. Czuć, że bez problemu pojechałby szybciej ale jest odcinany. Jeżeli chodzi o reakcję na pedał gazu to trudno jest mi to ocenić, gdyż skrzynia ta ma małego laga szczególnie podczas szybkiej reakcji na pedał gazu w trybie ECO. W trybie SPORT jest trochę lepiej. Planuję wizytę u tunerów RS parts w niemczech na wgranie nowej mapy silnika. Zobaczymy jakie będą odczyty na hamowni z programem seryjnym i nowym.”
Ilustracja montażu MAKSOR ULTRA w Smart 435
 [mg] Montaż na dodatkowe złączki i przewód gumowy, bez przecinania oryginalnego przewodu paliwa.
Pan Przemek I Maksor ULTRA w Toyocie Corolii D4D:
Pan Andrzej Bernaciak:
“Witam !
Zdecydowaną poprawę odczułem przy pokonywaniu wzniesień co może świadczyć o wzroście mocy jeśli chodzi o  dynamikęto też jest  poprawa szczególnie w górnym zakresie obrotów.
Nie wiem na ile jeszcze  może sie samochód rozkręcać gdyż jeżdżę w tej chwili niewiele tylko w wekendy gdyz pracuję w delegacjach.
pozdrawiam
Andrzej Bernaciak”
Masz pytania?   dzwoń 504024634 , pisz – info@maksor.pl
Wyślij wiadomość:

Komentarz do “HARDCOROWY I PROSTY TUNING SILNIKA – MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [3xe1600]

  • 03/02/2019 o 11:32 pm
    Permalink

    Witam
    Kia Carnival 2,9 DRDI, 186 KM, 2006 r.
    Jeżdżę tym samochodem od roku. Układ paliwowy po kompleksowej naprawie (wtryski, pompa wysokiego ciśnienia, płukanie zbiornika paliwa). Mimo 186 KM nie czuć tej mocy, poniżej 2000 tys. obr./min robi się momentalnie mułowaty i trzeba redukować bieg. Jazda po mieście była b. denerwująca i nawet myślałem o sprzedaży samochodu. Chip tuning nie poprawił elastyczności. Postanowiłem zamontować Maksory. Montaż był kłopotliwy, od dołu silnika, pod kolektorem dolotowym. Nie jeżdżę dużo więc nie miałem czasu i ochoty na eksperymentowanie z poszczególnymi modelami a potrzebowałem jak najszybszego efektu. Zamontowałem 2 x Special. Po ponad dwóch tygodniach efekty były mizerne i domontowałem Ultra (miałem w zapasie z poprzedniego samochodu). Silnik w końcu zaczął normalnieć i ”ucywilizował się ”.
    Zrobił się elastyczny, można od 1200 obr./min spokojnie przyspieszać. Być może przy mniejszej ilości Maksorów też byłby efekt, ale nie miałem na to czasu. Teraz jazda po mieście nie jest męcząca. No i ogólnie jest zrywniejszy, lepiej i pewniej się wyprzedza inne samochody. Wcześniej spalanie było ok. 9,6 L/100 km miasto, teraz 8,4 L/100 km. Jest dobrze.
    Pzdr

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *