Opinia MAKSOR ULTRA w Toyota D4D cz 2

Zapraszam do lektury drugiej części opinii Pana Przemka Deląga o tuningu silnika D4D w Corolii i efektach MAKSOR ULTRA:

 

Witam w cz.2

Otóż powiem tak że po 100 km MAKSOR ULTRA nie działał tak jak należy.

Dopiero po przejechaniu 2,5 tys. km MAKSOR ULTRA zaczął działać tak, że byłem zszokowany co teraz moje auto potrafi.

Moje obserwacje to :
– wzrósł moment obrotowy (pomiar na hamowni +20Nm do seryjnego silnika)
– wzrosła moc
– szybko się wkręca na obroty (dosłownie moment)
– brak turbodziury
– ciągnie z samego dołu już od 1000 obr
– jeżdzi się jak automatem bo na 5 biegu moge spokojnie jechać 60km/h i nie muszę redukować

Powiem nawet tak, że posiadam w swoim aucie chiptuning do toyoty d4d, hamowałem auto seryjnie ma 116km oraz 277 moment obrotowy teraz po moich modyfikacjach auto ma 156 km oraz 366 momentu obrotowego zmierzonego na hamowni oraz posiadam urządzenie sterujące przepustnicą pedału gazu nazywa się pedal box – działa też niesamowicie.

Ja o swoje samochody bardzo dbam, leje najlepsze oleje, paliwa itp oraz częci z górnej połki.
Gdy zajechałem do mojego mechanika co od 2 lat mi robi tylko ten samochód to powiedział „coś ty wymienił silnik na większy” – taki był zdziwiony. I powiedział – tak Przemek, to auto było już kiedyś dzikie a teraz to zapierdziela xd.

Ścigałem się z bmw x5 2012 rok 286KM i na starcie byłem lepszy, do 100km/h, później mnie wziął ale nie odchodził zbytnio daleko bo on ma mase. Dla mnie jeżdzi się teraz rewelacyjnie.

Gdy teraz jeżdzę na tym to czuję różnicę jaka jest.
Polecam maksora ULTRA w 100% – można wypróbować i samemu sprawdzić.

 

Przemek Dyląg

Corolla ULTRA Przem maly