Opinie użytkowników

Najważniejszy dział czyli opinie użytkowników magnetyzerów i modyfikatorów paliwa MAKSOR .


Produkujemy rozwiązania o unikalnej technologii i skuteczności  – przepływowe, działające polem magnetycznym o EXTREMALNEJ ENERGII (mocy) BEZPOŚREDNIO na paliwo oraz (nowość) supermocne, montowane na zewnątrz przewodu.

Efektem tego jest szybka i wyraźna (nawet o 10%) poprawa przyspieszenia, elastyczności, zrywności czy prędkości maksymalnej i (zależy od modelu) – zmniejszenie spalania.

Poza wykorzystaniem pola magnetycznego nie mają nic wspólnego z rozwiązaniami innych firm.

Szukając opinii w internecie upewnicie się Państwo czy na pewno jest to opinia o naszych produktach (czy opinia jest o produktach MAKSOR i pisana przez użytkownika) i o jakim modelu – Econo, Sport, Dynamic fuel, Reference, czy Special).

Efekty o kórych piszemy i na które dajemy gwarancje odnoszą się do NASZYCH produktów i konkretnych modeli z naszej oferty.


Kilkadziesiat opinii do pobrania – w tym opisujące doświadczenia z kilku samochodów lub z montażu coraz wyższych modeli maksorów do jednego samochodu –  w jednym pliku pdf, do spokojnej lektury.

Opinie o magnetyzerach MAKSOR alfabetycznie-09.2014 (kliknij)

 

LINKI DO NAJNOWSZYCH OPINII:

Fiat Linea T-Jet 1.4 + Maksor Special i wyniki z hamowni.

Tuning BMW E36 316i – montaż MAKSOR Reference.

Tuning TDI 1,9 i 2,0 – Skoda Fabia z MAKSOR SPECIAL

Tuning TOYOTA Corolla D4D – 3 (!!!) MAKSOR ULTRA.

Tuning 1.5 dCi w CLIO – od Referenc-a do 2szt ULTRA!

Tuning Golf V 1,6 – czyli „nowy silnik” za 1500 zł…

SMART FOR TWO – ciekawa opinia z wymiany Reference na Special

Tuning Mini Cooper S 163KM z MAKSOR Special – opinia

Tuning Opel Astra III z silnikiem 1,6 i MAKSOR SPECIAL – opinia.

Opinia MAKSOR ULTRA w Toyota D4D cz 2

Nissan Patrol 3,0 z MAKSOR Special – nowa opinia.

Maksor Df GTM w motocyklu Honda VFR1200XD

Opel Zafira 2,2 z MAKSOR SPECIAL – opinia.

5 thoughts on “Opinie użytkowników

  • 13/02/2015 o 6:56 pm
    Permalink

    Posiadam Mitsubishi Space Runner 2.4 GDI. Przed założeniem magnetyzera samochód w mieście palił średnio 10-.5 do 10.9. Na trasie 8.1.Po założeniu na powietrze i paliwo zrobił się silny, zrywny i bardzo elastyczny również cichszy . Dobrze reaguje na gaz przy wszystkich biegach i obrotach a był mułowaty. Teraz autentyczne spalanie w mieście to 8.5 l/100 km a na trasie przy delikatnym operowaniu gazem nie przekracza 6.5 l/100 km. Jeśli jadę do 90 km/h do mieści się w 5.7 na 100 km. Tak pokazuje komputer. Zużycie paliwa spodło około 20 % . To bardzo dużo. Przypominam pojemność 2.4 GDI i 150 koni. Magnetyzer Maksor uratował moje auto przed odsprzedażą bo palił za dużo. Teraz pali bardzo rozsądnie a przyjemność z jazdy jest dużo wyższa.Mniej dymu z rury. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • 15/02/2015 o 7:54 am
      Permalink

      Dziekuję za opinię. Jako uzupełnieni dodam, że w tym samochodzie zamontowano MAKSOR Sport – nieprodukowany już, prosty ale bardzo skuteczny model maksora.

      Odpowiedz
  • 20/08/2017 o 11:42 am
    Permalink

    Tuning Golf V 1,6 – czyli „nowy silnik” za 1500 zł… co mi po takiej opinii jak jej nie widac ?

    Odpowiedz
    • 20/08/2017 o 5:06 pm
      Permalink

      Dziękuję za zwrócenie uwagi, przepraszam – mamy błędne linki do opinii. Już poprawione.

      Pozdrawiam
      Mariusz Gendarz

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *