HARDCOROWY I PROSTY TUNING SILNIKA – MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [3xe1600]

SUPERPALIWO – HARDCOROWY i PROSTY TUNING SILNIKA, HARDCOROWE PRZYSPIESZENIE, DLA  NAJWIĘKSZYCH INDYWIDUALISTÓW.

NAJCZYSTSZA PRZYJEMNOŚĆ JAZDY.

 Modyfikator paliwa –  MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [e 3×1600]

Dostępna nowa wersja MAKSOR ULTRA!

MAKSOr Dynamic fuel ULTRA

 

Kontakt – 504024634   info@maksor.pl

Jeśli nigdy nie doświadczyłeś osiągów silnika zasilanego superpaliwem to…. sporo odkryć przed Tobą.

Przyspieszenie/elastyczność jak po wymianie silnika na większy/mocniejszy – entuzjastyczne opinie użytkowników nie są przesadzone. Najwyższej klasy kultura pracy silnika, błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu, superelastyczność. To jeden z niewielu produktów który robi rewolucję w życiu kierowcy.

– MAKSOR Dynamic fuel ULTRA , 3x moduł e1600 [czyli paliwo przepływa po kolei przez 3 moduły po 20.000 Gaussów!], cena 2600 zł, możliwość oddania Speciala lub Referenc-a w rozliczeniu. Obudowa o średnicy 40 mm, kolor – carbon 3M. Silniki diesla do 400 KM, benzynowe do 350 KM.

To nie jest standardowa oferta – proszę potraktować to jako informację o MOŻLIWOŚCI wyprodukowania takiego urządzenia i WYPRÓBOWANIA efektów.

ATRAKCYJNE UPUSTY W ZAMIAN ZA OPINIE – zapytaj o szczegóły!

PRODUKCJA WYŁACZNIE POD ZAMÓWIENIE _ NIE JEST DOSTĘPNY NA MAGAZYNIE.

Możliwa produkcja z dowolnymi końcówkami, do wszystkich stosowanych przewodów paliwa – g08, st08, st10, g10.

Zalecane silnik:
– wszystkich silniki diesla o mocy 1- 400 KM/poj do 5l
– silniki benzynowe wysokiej klasy ( w samochodach klasy wyższej,luksusowej,sportowych) o mocy do 350 KM.

  GWARANCJA NA EFEKTY lub zwrot ceny zakupu. O zakupie (jego sensowności) decydujesz na podstawie FAKTÓW – pomiarów/odczuć/obserwacji itp. Różnica w pracy silnika, osiągach, reakcji na wciśnięcie gazu jest – ZDU-MIE-WA-JĄ-CA.
Możliwość wypożyczenia egzemplarzy testowych na specjalnych warunkach.

Dane techniczne:
– energia działająca na paliwo 3 x_1590[kJ/m3],indukcja – 3 x 20.000 [G] czyli 3 x 2 TESLE!!!
– wymiary: -średnica 40mm, długość korpusu- ok 120 mm.
– waga – ciężki, musi być porządnie zamontowany mechanicznie.
PIERWSZE OPINIE:

SMART FOR TWO 453 z MAKSOR ULTRA, benzyna 0,9 Turbo – 10% szybciej! opinia – „damian.o”.      23.10.2017

„(…)Wrażenia z jazdy tym smartem ogólnie są fajne, aż trudno mi powiedzieć, co dokładnie jest zasługą maksora. W silniku turbo jego działanie jest mniej wyczuwalne niż w wersjach wolnossących. Z tego co zaobserwowałem to minimalnie spadło spalanie przy standardowej jeździe o około 0,2-0,4l/100km średnio. Pomiar przyspieszenia od 0-100 km/h fabrycznie to 11,7 s mi po kilku próbach udało się osiągnąć 10,5 s średnio. Więc jest lepiej. Faktycznie szybciej wkręca się na obroty, szczególnie w wyższych prędkościach obrotowych silnika, ale do końca nie jestem tego w stanie ocenić, gdyż auto ma założony tzw kaganiec na prędkość max 155km/h. Czuć, że bez problemu pojechałby szybciej ale jest odcinany. Jeżeli chodzi o reakcję na pedał gazu to trudno jest mi to ocenić, gdyż skrzynia ta ma małego laga szczególnie podczas szybkiej reakcji na pedał gazu w trybie ECO. W trybie SPORT jest trochę lepiej. Planuję wizytę u tunerów RS parts w niemczech na wgranie nowej mapy silnika. Zobaczymy jakie będą odczyty na hamowni z programem seryjnym i nowym.”
 [mg] Montaż na dodatkowe złączki i przewód gumowy, bez przecinania oryginalnego przewodu paliwa.
Pan Przemek I Maksor ULTRA w Toyocie Corolii D4D:
Pan Andrzej Bernaciak:
„Witam !
Zdecydowaną poprawę odczułem przy pokonywaniu wzniesień co może świadczyć o wzroście mocy jeśli chodzi o  dynamikęto też jest  poprawa szczególnie w górnym zakresie obrotów.
Nie wiem na ile jeszcze  może sie samochód rozkręcać gdyż jeżdżę w tej chwili niewiele tylko w wekendy gdyz pracuję w delegacjach.
pozdrawiam
Andrzej Bernaciak”
Masz pytania?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *