HARDCOROWY I PROSTY TUNING SILNIKA – MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [3xe1600]

SUPERPALIWO – HARDCOROWY i PROSTY TUNING SILNIKA, HARDCOROWE PRZYSPIESZENIE, DLA  NAJWIĘKSZYCH INDYWIDUALISTÓW.

NAJCZYSTSZA PRZYJEMNOŚĆ JAZDY.

 Modyfikator paliwa –  MAKSOR Dynamic fuel ULTRA [e 3×1600]

Dostępna nowa wersja MAKSOR ULTRA!

MAKSOr Dynamic fuel ULTRA

 

Kontakt – 504024634   info@maksor.pl

Jeśli nigdy nie doświadczyłeś osiągów silnika zasilanego superpaliwem to…. bez komentarza. Sporo odkryć przed Tobą.

Przyspieszenie/elastyczność jak po wymianie silnika na większy/mocniejszy – entuzjastyczne opinie użytkowników nie są przesadzone. Najwyższej klasy kultura pracy silnika, błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu, superelastyczność. To jeden z niewielu produktów który robi rewolucję w życiu kierowcy.

– MAKSOR Dynamic fuel ULTRA , 3x moduł e1600 [czyli paliwo przepływa po kolei przez 3 moduły po 20.000 Gaussów!], cena 2600 zł, możliwość oddania Speciala lub Referenc-a w rozliczeniu. Obudowa o średnicy 40 mm, kolor – carbon 3M. Silniki diesla do 400 KM, benzynowe do 350 KM.

To nie jest standardowa oferta – proszę potraktować to jako informację o MOŻLIWOŚCI wyprodukowania takiego urządzenia i WYPRÓBOWANIA efektów.

 

ATRAKCYJNE UPUSTY W ZAMIAN ZA OPINIE – zapytaj o szczegóły!

PRODUKCJA WYŁACZNIE POD ZAMÓWIENIE _ NIE JEST DOSTĘPNY NA MAGAZYNIE.
Możliwa produkcja z dowolnymi końcówkami – g08, st08, st10, g10.

Zalecane silnik:
– wszystkich silniki diesla o mocy 1- 400 KM/poj do 5l
– silniki benzynowe wysokiej klasy ( w samochodach klasy wyższej,luksusowej,sportowych) o mocy do 350 KM.

 GWARANCJA NA EFEKTY lub zwrot ceny zakupu. O zakupie (jego sensowności) decydujesz na podstawie FAKTÓW – pomiarów/odczuć/obserwacji itp. Różnica w pracy silnika, osiągach, reakcji na wciśnięcie gazu jest – ZDU-MIE-WA-JĄ-CA.

Możliwość wypożyczenia egzemplarzy testowych na specjalnych warunkach.
Dane techniczne:
-energia działająca na paliwo 3 x_1590[kJ/m3],indukcja – 3 x 20.000 [G] czyli 3 x 2 TESLE!!!
-wymiary: -średnica 40mm, długość korpusu- ok 120 mm.
-waga – ciężki, musi być porządnie zamontowany mechanicznie.
PIERWSZE OPINIE:
Pan Przemek I Maksor ULTRA w Toyocie Corolii D4D:
Pan Andrzej Bernaciak:
„Witam !
Zdecydowaną poprawę odczułem przy pokonywaniu wzniesień co może świadczyć o wzroście mocy jeśli chodzi o  dynamikęto też jest  poprawa szczególnie w górnym zakresie obrotów.
Nie wiem na ile jeszcze  może sie samochód rozkręcać gdyż jeżdżę w tej chwili niewiele tylko w wekendy gdyz pracuję w delegacjach.
pozdrawiam
Andrzej Bernaciak”
Masz pytania?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *