Fiat Linea T-Jet 1.4 + MAKSOR SPECIAL i wyniki z hamowni.

Tuning silnika przez zmianę paliwa.

Modyfikator paliwa Maksor Special w działaniu.

Wybrane opinie będziemy zamieszczać we wpisach, tak żeby było łatwiej je znaleźć. Lepsza i prostszą metodą pomiaru są ..pomiary przyspieszeń czy elastyczności silnika. Nie trzeba specialnych przyrządów i brak kosztów hamowni. Wkrótce zamieścimy następne opinie – zapraszam do lektury.
Fiat Linea T-Jet 1.4 120 KM

Jak widac przebieg to ponad 98 tys pln, maksora Specjala zamontowalem
jakies 10 tys przebiegu wczesniej -niestety nie robilem pomiarow przed
montazem ale efekt po montazu byl odczuwalny.
Ostatnio zajrzalem na pewne forum (nie bede pisal jakie zeby go nie
osmieszac) gdzie wiekszosc ludzi fascynuje sie kupowaniem tego modelu
jakichs nie chcianych wersji z przecen i wyprzedazy – robia po 10 tys
rocznie i chelpia sie swoimi super furkami a moja ze 100 tys przebiegiem
(bioraca troche oleju) to zajechany trup – co zmotywowalo mnie do
zhamowania go na hamowni jak i zrobienia testu predkosci 🙂
Wyniki mowia same za siebie – a przypomne ze seria to 120 KM i 206 Nm i
zapewne nie z takim przebiegiem 🙂
Wczesniej uzywalem w poprzednich autach slabszego Dynamic Fuela ktorego
teraz mam zainstalowanego w motocyklu – bez pomiarow jak narazie 🙁
Wracajac do tematu auta uzywam rowniez co jakis czas ceramizerow – wiec
tak naprawde ciezko odp ktore zastosowanie jaki ma wplyw na taki wynik z
hamowni – ale to drugie raczej moze dac przywrocenie wartosci serii
auta ze sporym juz przebiegiem a nie mu dodawac jak mniemam.

pzdr

prymek

1.4t-jet 120KMspecial3

Seryjny silnik ma 120KM i 206 Nm.

 

1.4t-jet 120KMspecial

Prawie 220 km/h na blacie:)